söndag 13 november 2011

19.22

Nu tänkte jag göra inlägget om mig.
Jag heter Rebecka Kumpula, är 15 år i december. Bor utanför staden Falköping. Har en mamma, pappa, 2 bröder och 3 systrar. När jag inte pluggar eller är i skolan gillar jag att vara ute med kompisar, träffa nytt folk, shoppa eller köra fyrhjuling. För tillfället singel och gillar det. Senaste va drygt ett halv år sen, och jag har fortfarande problem med det. Kan inte säga att jag är blyg men när man ska prata med nytt folk för första gången i verkligheten, brukar jag banga.
Det va lite om mig, har ni fler frågor kan ni skriva i en kommentar så svarar jag :)
Det här en nog den "nyaste" bilden jag
kan hitta med kortvarsel, tror den är 
tagen innan höstlovet. Och den är så
långt ifrån seriös som det bara går!
Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar