söndag 18 december 2011

13.32

Tror inte jag bloggade något igår. Men orkade inte helt enkelt. Kommer heller inte ihåg vad jag gjorde igår.
Nej, jag drack inte igår om ni tror det. Men typ gjorde inget annat än att sitta vid datan tills typ 5 då min allra bästa kom och hämta mig. Så mysigt vi hade, så grym är du min underbara Matilda. " Jag behöver ingen i mitt liv om jag har dig! " Gjorde så mycket busbus,hih. Nu är hon på falbygdensost och keeeekar. Och jag väntar på att mamma ska svara och att Matilda ska keeeka klart så jag får träffa henne igen! Min lilla gullegris det där. Och nu ska jag ta migo något att keeeka, kolla på tv och vänta.
Inte länge kvar till jul heller, längtar så in i helvete till nyår och till 2012, har ett nyårs löfte jag ska lova att hålla, men det säger jag på nyår, hih. 2012 ska bli det bästa året hittils. ".. I give it to someone a special.. " Jag ska fan inte heller skaffa kille dom bara förstör, för mig. Eller jo, jag kommer säkert skaffa en kille. Men fan att det ska gå bra då. FUCK :D
Blev ett långt inlägg men allt möjligt i. Enjoy! PUSSSSSSSSS, älskar er alla.


Första bilden är tagen i somras då jag klippt mig, fräsch.
Andra är tagen precis nu, för att se skillnaden.
Pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar