fredag 16 december 2011

JAG HAR VÄRLDENS FINASTE VÄN

Ville bara säga hur glad jag är som har dig min fina Matilda. Du har hjälpt mig så mycket i livet. Du gav mig modet till att fortsätta, styrkan att leva. Du är mitt ljus här i livet. Och jag kan inte tänka mig en sekund, en minut, en timme, ett liv, utan dig. Det vore så jävla hopplöst. Du är så himla bra, du är så bäst.

Alla minnen med dig, det finns inget som kan ersätta det. Ingen som kan ersätta dig.
Alla orden du sagt till mig, och jag alltid vetat att du menat det.

Jag kommer aldrig glömma hur du hjälpt mig.
Jag önskar jag kunde tacka dig. Men det finns inga ord i världen som kan göra det.
För du gör mig så knäsvag, jag finner inga ord.

DU ÄR SÅ IN I HELVETES JÄVLA UNDERBAR.

Jag vill inte veta hur långt ner på botten jag hade varit idag om du inte hade funnits vid min sida.
Jag sviker dig aldrig, det kan jag lova.

Jag har träffat så många människor alla betyder något för mig, men ingen betyder så mycket för mig som du.
Du får mig att klara av varje dag, att leva i nuet.

Alla fina stunder vi delat, stunderna vi delar, och alla fina stunder vi kommer att dela.
Jag har aldrig känt mig så stark som efter varje gång du hjälpt mig.
Du är min alldeles speciella lilla ängel.
Livet vore inte den samma utan dig.

Du är bra precis som du är.
Och jag önskar mig inget annat än att alltid få veta att du mår bra. Det är det enda som betyder något för mig, du är den enda som betyder något för mig just nu.

Jag vet att jag inte är bäst, men du ska bara veta hur mycket jag försöker för dig. Du är den jag ser upp till. Jag försöker så mycket för att bli som du.

Jag vill vara som du. För att alltid bli påmind om hur grymt jävla bra du är. Varje gång jag tittar mig i spegeln kommer jag att se världens ängel. Som lyckas sjukt bra här i livet. Jag vill vara som du.

När mina barn växer ska jag berätta för dom vilken underbar, fantastisk, helt otrolig bästa vän jag hade!

Du och jag, livet ut, det vet du.

För mig är du så mycket mer än en kompis. Du är min livs glädje, du är det bästa man kan ha!

Och jag vill tacka dig för allt du gör, för allt du gjort, för allt du kommer att göra. Tacka dig för att jag fick chansen att tillbringa hela mitt liv med en sån som du!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar